REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG FIRMY PNEUMATECH

§1

  1. PNEUMATECH jest firmą handlowo – usługową z siedzibą w Zielonej Górze, przy ulicy Energetyków 2, NIP 9291560960, REGON 971212486.
  2. Regulamin określa zasady zawierania transakcji za pośrednictwem strony internetowej www.naprawa-zaworow.pl

§2

  1. www.naprawa-zaworow.pl jest stroną internetową za pośrednictwem której można składać zamówienia na produkty i usługi oferowane przez firmę PNEUMATECH.

§3

  1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem www.naprawa-zaworow.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

§4

  1. Aby złożyć zamówienie na usługę serwisową lub kupno części, należy skontaktować się z firmą za pośrednictwem adresu email: naprawa-zaworow@o2.pl lub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem: 664-557-397 lub 782-674-095
  2. W celach dokładnego oszacowania kosztów naprawy uszkodzonej części należy wysłać na podany adres e-mail zdjęcie uszkodzonej części.
  3. Po telefonicznym lub mailowym ustaleniu zakresu i ceny naprawy uszkodzonej części należy przesłać część na adres warsztatu – PNEUMATECH, UL. ENERGETYKÓW 2, 65-001 ZIELONA GÓRA
  4. Po nadaniu przesyłki, w celu poprawnego monitoringu należy poinformować firmę o numerze przesyłki.
  5. Na regenerowane przez nas części udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
  6. W nagłych przypadkach serwis może zaproponować wysłanie zamawiającemu nowej części w miejsce uszkodzonej, w takim przypadku zamawiający zobowiązany jest do wpłacenia kaucji zwrotnej na rzecz serwisu, w wysokości 350 PLN (trzysta pięćdziesiąt złotych) za zawór oraz od 100 PLN (sto złotych) za zacisk hamulcowy. Rozliczenie kaucji następuje po dostarczeniu do serwisu uszkodzonej części. Zamawiający od momentu odebrania przesyłki z wysłaną przez warsztat częścią ma 14 dni na dosłanie własnej uszkodzonej części w miejsce tej, którą otrzymał od serwisu. Przekroczenie tego terminu powoduje przepadek kaucji na rzecz serwisu.
  7. Koszt dostarczenia części do i z serwisu ponosi kupujący. Forma wysyłki jest ustalana indywidualnie z klientem w zależności od ilości wysyłanych części oraz preferencji klienta.
  8. Firma swoim klientom oferuje 24 godzinny serwis telefoniczny oraz bezpłatny serwis wraz z dojazdem do 50 km od siedziby firmy.
  9. Na życzenie klienta przedstawiciel serwisu może osobiście odebrać od zamawiającego części do regeneracji.

§5

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem. Zamawiającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.
  • regeneracja zacisków wabco
  • naprawa zaworów bosch
  • pneumatyka knorr
  • zawory meritor
  • zawory pneumatyczne saf